راهبرد مشارکت

این سازمان در راستای دستیابی به اهداف خود و در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه نهایت سعی و تلاش خود را می نماید تا بتواند با ارئه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تامین نماید.لذا:
1- درجهت خدمت رسانی بهتر،رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران،امکان نظرسنجی را در پرتال فراهم نموده است.
2- در این پرتال سعی شده است تا کلیه استانداردهای موردنیاز اعم از کاربرپسند بودن،شفافیت،کیفیت خدمات،دسترس پذیری و سایر استانداردهای مربوطه رعایت گردد.
3- اصلاح و بهبود روش های ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مراجعین از طریق پرتال ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است.
4- اهمیت به اطلاع رسانی و بروزرسانی اخبار،اطلاعیه ها و ... در پرتال سازمان یکی از اهداف مهم این سازمان می باشد.
5- دریافت و رسیدگی به شکایات،پیشنهادات و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آنها در پرتال سازمان فراهم شده است.
6- در پرتال سازمان،سامانه هایی از جمله ثبت و رهگیری شکایات،ارتباط با مدیر، ارتباط با کارکنان ارائه دهنده خدمات،نظرسنجی خدمات و سایر سامانه های مرتبط به منظور پاسخگویی و دریافت بازخوردهای کاربران طراحی و پیاده سازی گردیده است.

7- زمینه دریافت پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی و پاسخگویی به آنها ایجاد شده است.
8- این سازمان کلیه بخشنامه ها،آیین نامه ها،دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... را از طریق درگاه الکترونیک خود جهت اطلاع و استفاده در دسترس عموم قرار داده است.

 

                   
اوقات شرعی

نظر سنجی
نظر شما درباره پورتال جدید سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی چیست؟